سوالات متداول

فهرست محتوا

در این قسمت به سوالات پر تکرار شما عزیزان به صورت کامل پاسخ داده ایم

امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد ؟

محصولات رادیو کنترلی جزو لوازم برقی و الکترونیکی به حساب می آیند و امکان مرجوع کردن کالا به هیچ عنوان وجود ندارد لطفا در انتخاب خود دقت کنید 

حداکثر زمانی که کالا سفارش داده شده به دست مشتری میرسد چقدر است؟

 ارسال سفارشات از طریق شرکت پست ایران انجام شده. پس از 24 الی 48 ساعت از زمان ثبت سفارش با استفاده از کد رهگیری ارسال شده برای شما  می توانید وضعیت مرسوله خود را در سامانه اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir  پیگیری کنید. بین دو تا هفت روز کاری سفارش به دست شما خواهد رسید.

امکان لغو سفارش پس از پرداخت وجه امکان پذیر است؟

حداکثر تا 12 ساعت بعد از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد در صورتی که کالا برای مشتری ارسال شده باشید امکان لغو آن وجود ندارد 

امکان خرید عمده از مادکوپتر وجود دارد ؟

بسیاری از فروشگاه های سراسر ایران به صورت مستقیم در زمینه قطعات و محصولات پروازی با ما همکاری دارند و امکان خرید عمده و تکی از مادکوپتر وجود دارد . برای خرید عمده مشخصات فروشگاه خود را در اختیار تیم پشتیبانی قرار بدهید . 

آیا می توان به نام شخص دیگری با حساب کاربری خود ثبت سفارش کرد؟

 بله ، در هنگام ثبت سفارش در قسمت تکمیل مشخصات، اطلاعات مربوط به شخص مورد نظر را وارد کنید

کد رهگیری مرسوله را چگونه به دست آوریم؟

در حال حاضر 24 الی 48 ساعت پس از خرید و تحویل بسته از طرف فروشگاه به اداره پست کد رهگیری مرسولات به شماره ای که در زمان ثبت نام در سایت وارد کرده اید پیامک می شود. 

ارسال کالا به صورت رایگان است؟

برای خرید های بالای 4 میلیون تومان ارسال به صورت رایگان انجام میشود 

پس از ثبت خرید لازم است برای اطمینان از سفارش با پشتیبانی تماس حاصل شود؟

پس از دریافت پیام موفقیت آمیز خرید در صفحه پرداخت، سفارش شما ثبت شده و در نزدیک ترین زمان ممکن توسط تیم مادکوپتر پردازش شده و ارسال می شود

آیا امکان رزرو و خرید کالاهایی که موجود نیستند از طریق سایت وجود دارد؟

در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش در سایت را دارند که در وضعیت موجود و همراه با قیمت باشند. در صورت تکرار مدل ها از طریق راه های ارتباطی اطلاع رسانی می شود

آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

تیم مادکوپتر مکان ثبت سفارش در طول هفت روز هفته و 24 ساعت روز را برای شما همراهان عزیز فراهم کرده است.

چطور میتوان مطمئن بود که پس از خرید کالا به دست ما میرسد ؟

در کنار سابقه درخشان و تجربه فراوان و اعتمادی که در طول سال های فعالیت مادکوپتر به واسطه همراهی شما مشتریان عزیز برای مجموعه مادکوپتر ساخته شده است، داشتن نماد اعتماد الکترونیک این اطمینان را به شما خواهد داد که صحت و صداقت فعالیت سایت به صورت مداوم توسط مراجع ذیربط مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت بروز هرگونه مشکلی مجموعه مادکوپتر پاسخگو خواهد بود

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی از مادکوپتر وجود دارد؟

 در حال حاضر تنها راه های خرید از مجموعه سایت فروشگاه و یا مراجعه حضوری می باشد و امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد

آیا امکان دسترسی به سوابق خرید ها از سایت وجود دارد؟

 در قسمت حساب کاربری میتوانید همراه با مشخصات تمامی خرید هایی که قبلا از سایت فروشگاه انجام داده اید را مشاهده کنید 

در صورت فراموش کردن رمز عبور برای ورود به حساب کاربری چه باید کرد؟

 در صورتی که رمز عبور خود برای ورود به سایت را فراموش کردید می توانید از گزینه " رمز عبور خود را فراموش کرده ام" استفاده کنید. پس از آن از شما درخواست می شود تا شماره تلفن همراه خود را برای دریافت کد ورود به سایت وارد کنید و رمز عبور جدید برای شما پیامک میشود 

آیا امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری در سایت فروشگاه مادکوپتر وجود دارد؟

 بله. با مراجعه به قسمت حساب کاربری و سپس ویرایش مشخصات می توانید حساب کاربری خود را ویرایش کنید

امکان پرداخت درب منزل وجود دارد ؟

خیر . شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت معتبر زرین پال سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید 

امکان مراجعه حضوری به فروشگاه وجود دارد ؟

به دلیل محدودیت های ویروس کرونا فروش حضوری با کمی اختلال مواجه شده است و تا زمان آماده سازی آن میتوانید از سایت فروشگاه مادکوپتر به راحتی خرید کنید 

آیا فروشگاه مادکوپتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی است ؟

 بله ، تمامی سایت های دارای این نشان مجوز های لازم را از سازمان های مربوطه دریافت کرده اند و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند. در انتهای صفحه اصلی سایت می توانید نشان اینماد را مشاهده کنید

نیاز به پشتیبانی دارید ؟
نیاز به پشتیبانی دارید ؟